VZHLEDEM K VLÁDNÍM OPATŘENÍM BUDE SERVISNÍ STŘEDISKO AŽ DO ODVOLÁNÍ UZAVŘENO. DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ.

Provoz v nouzovém stavu

Lhůty pro uplatnění reklamace, které uplynuly v době uzavření se prodlužují. Uplatnit je můžete do 30 dnů po znovu otevření.
Lhůty pro vyřízení reklamace, které uplynuly v době nařízené karantény, se prodlužují o dobu uzavření. Vaše reklamace budou vyřízeny po znovu otevření. 
Reklamace a placené opravy přijímáme na centrálním skladu neomezeně - přijímáme zboží pouze poštou nebo jinou kurýrní službou. Nepřijímáme osobní návštěvy.

Servis

Provádíme záruční i pozáruční servis:

HODINEK

BERING
BULOVA
CITIZEN
ENGELSRUFER
FURLA
HANOWA
POLICE
SUNDIAL
SWISS MILITARY HANOWA
TELSTAR

ŠPERKŮ

BERING
ENGELSRUFER
POLICE


pozáručnímu servisu lze také využít smluvní servisní partnery.

Příjem oprav

Zboží můžete předat osobně na adrese našeho servisu nebo poslat poštou jako cennou zásilku. Se zbožím od vás potřebujeme obdržet (bez toho nemůžeme opravu provést):

  • přesný popis vady, případně váš požadavek k opravě 
  • v jakém stavu zboží je (úroveň opotřebení)
  • vaše kontaktní údaje (ideálně telefon a email, abychom s vámi mohli konzultovat případnou změnu opravy a cenu)
  • pokud je zboží záruční lhůtě - záruční list, který můžete v případě zakoupení v ČR u autorizovaných prodejců nahradit dokladem o nákupu (pouze v případě, že jde o záruční opravu v rámci zákonné dvouleté záruční doby). Seznam autorizovaných prodejců najdete zde.

DIAGNOSTIKA: U pozáručních oprav účtujeme poplatek za diagnostiku závady ve výši 200 Kč. V případě následného provedení opravy je tento poplatek odečten z ceny opravy. Pokud je zboží zasíláno zákazníkovi zpět poštou, účtujeme poplatek za poštovné a balné ve výši 177 Kč.

Opravy starších modelů

Náhradní díly na modely hodinek, u kterých byla výroba již ukončena, jsou k dispozici ještě cca 4 roky po ukončení výroby. Rádi vás v případě zájmu informujeme o situaci u konkrétního modelu.

Technická podpora autorizovaným prodejcům

V případě potřeby konzultace technického problému se na nás obraťte telefonicky, emailem nebo osobně. Rádi vám poskytneme potřebné informace. Z kapacitních důvodů nemůžeme suplovat informační servis maloobchodním prodejcům!

Seznamte se podmínkami záruky

Délka a podmínky záruky jsou uvedeny v záručních listech přiložených k výrobkům. U výrobků, které byly zakoupeny v zahraničí, platí záruční doba dle podmínek uvedených v Mezinárodním záručním listu, který musí být řádně vyplněn a předložen spolu s výrobkem.
Na hodinky CITIZEN zakoupené v ČR u autorizovaných prodejců 1. 5. 2010 a později poskytujeme záruku 5 let. Na hodinky TELSTAR zakoupené v ČR 1. 4. 2014 a později poskytujeme záruku 5 let. Na hodinky Hanowa a Swiss Military Hanowa zakoupené v ČR 1. 6. 2019 a později poskytujeme záruku 3 roky. Na hodinky Bering poskytujeme záruku 3 roky. Na hodinky Sundial a Bulova zakoupené v ČR poskytujeme záruku 5 let. Na ostatní výrobky dodávané společností GOLDTIME a.s. na trh v ČR poskytujeme záruku 2 roky od data prodeje konečnému spotřebiteli. 
Záruční a pozáruční opravy výrobků uvedených značek od neautorizovaných dovozců do ČR budou odmítány s odkazem na neexistující smluvní vztah mezi GOLDTIME a.s. a těmito dovozci.

Prodej náhradních dílů pro obchodní partnery

Kromě běžných náhradních dílů, jako jsou baterie RENATA, stěžejky nebo řemínky, si můžete objednat také náhradní díly pro hodinky výše uvedených značek pro opravy ve vašich provozovnách. Při objednávání strojového náhradního dílu uvádějte číslo kalibru. Při objednávání pouzdrového náhradního dílu uvádějte u hodinek Citizen číslo pouzdra, u hodinek Police a Telstar číslo modelu. Uvádějte také maximálně upřesňující informace, jako např. průměr skla apod. Běžně skladované díly vám dodáme do 5 dnů, dodávka speciálních dílů objednávaných v zahraničí trvá přibližně 1 - 2 měsíce. Součástky na hodinky jiných značek nevedeme - nepoptávejte je. Sklad náhradních dílů slouží pouze pro účely servisu značek dodávaných do ČR společností GOLDTIME a.s.

Autorizované servisní centrum

GOLDTIME a.s.
U Libeňského pivovaru 10
180 00  Praha 8 - Libeň

Po - Pá: 8:30 - 15:30 hod.
So - Ne: zavřeno

+420 284 821 344
service@goldtime.cz

Jsou k vašim službám

Regina Chudomelová
manažerka
service@goldtime.cz

Lucie Macová
příjem oprav
macova@goldtime.cz

a za hodinářkými stoly ZuzanaJindra, Michal a Roman.

Přijímáme platební karty.